Ogłoszenie numer: 9878680, z dnia 2025-05-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
  • Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
  • Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
  • Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
  • Znajomość systemów CRM.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie team leadera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

PKO Bank Polski / mazowieckie, Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / opolskie, Opole

Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...

Specjalista obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / dolnośląskie, Wrocław

Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...