Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
- dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
- pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
- rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
- znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz,
- znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
- opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie),
- dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne ,
- perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas,
- umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
- posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
- systemy CRM nie są Ci obce,
- branża motoryzacyjna to Twoja pasja.
To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!
- 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe,
- wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć,
- trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
- pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
- wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,
Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...