- Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem.
- Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie.
- Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco.
- Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
- Znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy.
- Opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie).
- Dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne.
- Perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
- Posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard.
- Systemy CRM nie są Ci obce.
- Branża motoryzacyjna to Twoja pasja.
To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!
- 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe
- wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć.
- Trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem.
- Pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje).
- Ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość.
- Wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
Klient portalu Praca.pl /
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Konsultant Obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta oraz dbanie o utrzymanie klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klientów Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie dodatkowych korzyści Biegła znajomość języka polskiego (native) oraz angielskiego (B2) Wysoka...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...