Ogłoszenie numer: 9966994, z dnia 2025-06-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń wychodzących
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
  • Personalizacja ofert dla klientów
  • Wprowadzanie danych do systemu

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta
  • Umiejętności sprzedażowe i aktywnego słuchania
  • Skrupulatność i zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i bonusy
  • System zmianowy pracy
  • Centralna lokalizacja pracy
  • Program szkoleniowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania...

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...