Ogłoszenie numer: 9969775, z dnia 2025-06-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łowicz
Opis stanowiska
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy,
- Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych),
- Budowanie długofalowych relacji z klientami,
- Rozwój i utrzymywanie portfela klientów.
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
- Znajomość technik sprzedaży,
- Wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
- Znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Zdolność do pracy z klientem oraz chęć rozwoju w branży finansowej,
- Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy złożenia oświadczenia dotyczącego braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa.
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń,
- Pracowniczy Program Emerytalny (7% opłacane przez pracodawcę),
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- Zniżki na ubezpieczenia,
- Platformę benefitową (m.in. karta sportowa, bilety do kin, vouchery),
- Dostęp do szkoleń oraz programów rozwojowych,
- Możliwość rozwoju w różnych sekcjach sportowych,
- Dodatkowe dni wolne na wolontariat.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych...
Pracownik biurowy z językiem angielskim
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
PKO Bank Polski /
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Konsultant klienta
Concentrix /
Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne...