Ogłoszenie numer: 10092265, z dnia 2025-07-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnij wsparcie przez telefon, email lub chat, maksymalizując satysfakcję użytkowników.
- Udzielaj pomocy klientom B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu.
- Rozwiązuj skargi klientów z empatią, dbając o ich zaufanie i zadowolenie.
Wymagania
- Umiejętność współpracy w zespole z poczuciem humoru.
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta w każdej interakcji.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 10.000 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet przeprowadzkowy: bilety lotnicze i 2 tygodnie zakwaterowania.
- Równouprawnienie i te same standardy dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
- Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności przez kompleksowe programy szkoleniowe.
- Szybki rozwój kariery i postęp zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Praca w globalnym środowisku z różnorodnością kulturową.
Podobne oferty pracy
Doradca klienta z językiem duńskim
Klient portalu Praca.pl /
Dostarczanie wsparcia kontaktowego (telefonicznego, mailowego lub przez chat) dla użytkowników. Udzielanie pomocy technicznej klientom. Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych....
Doradca klienta ze szwedzkim
Klient portalu Praca.pl /
Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email, lub chat. Rozwiązywanie skarg klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C. Współpraca w zespole. Priorytetyzacja doświadczeń klientów. Biegłość w szwedzkim (C1), dobra...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...