Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim
Wrocław
Co robisz?
  • zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
  • dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
  • pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
Czyli Twoje supermoce: 
  • rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
  • znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz,
  • znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
  • opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie),
  • dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne ,
  • perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
Dodatkowo jeśli: 
  • posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
  • systemy CRM nie są Ci obce,
  • branża motoryzacyjna to Twoja pasja.

To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!


Oferujemy:
  • 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe,
  • wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć,
  • trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
  • pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
  • wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,

Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji. Obsługa zwrotów i...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim

Concentrix / wielkopolskie, Poznań

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim

Concentrix / opolskie, Opole

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...