Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów.
  • Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami.
  • Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne.
  • Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych.
  • Pomoc klientom w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, takich jak naprawa, przedłużona gwarancja i oferowanie części zamiennych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w rozpatrywaniu reklamacji i skarg konsumenckich.
  • Dobra znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) oraz ubezpieczenie na życie.
  • Kompleksowe szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
  • Bezpłatne zajęcia językowe (angielski i polski).
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracy u nas swoim znajomym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Zarembowicza 40

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / śląskie, Pyskowice, ul. Poznańska 10

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o. / łódzkie, Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Arthrex Polska / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień,...