Ogłoszenie numer: 9769045, z dnia 2025-04-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa kluczowych klientów, zapewniając ich zadowolenie.
- Obsługa zapytań klientów, pomoc w wyborze lotów i produktów oraz metod płatności.
- Realizacja potrzeb klientów i rozwiązywanie problemów.
- Budowanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (B2).
- Umiejętności pomagania, cierpliwość i entuzjazm.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Skrupulatność i dobra orientacja w szczegółach.
Oferujemy
- Pracę zdalną po wdrożeniu.
- Pakiet benefitów, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu oraz dostęp do szkoleń.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Customer technical support specialist with Portuguese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim
Concentrix /
Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych. Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Efektywna współpraca z zespołem. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1)....
Konsultant techniczny z językiem portugalskim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie zakupu i obsługi posprzedażnej samochodów elektrycznych Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami Raportowanie w korporacyjnych systemach Zaawansowana znajomość języka portugalskiego (C1) oraz dobra znajomość...