SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów
- Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych
- Przygotowywanie umów i finalizacja płatności
- Bieżąca praca administracyjna
- Dbanie o pozytywny wizerunku marki SIXT oraz współpraca z zespołem
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (np. w hotelu, recepcji, call center)
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (min. B2)
- Gotowość do pracy zmianowej (równoważny system czasu pracy)
- Prawo jazdy kat. B (minimum 2 lata)
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
- Znajomość języka niemieckiego
- Zainteresowanie motoryzacją
- Umowę o pracę i przejrzysty system prowizyjny
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Zniżki na wynajem samochodów
- Dostęp do platformy e-learningowej z językami obcymi
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Polenergia Fotowoltaika S.A. /
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i...