Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Równocześnie działamy w branży urządzeń komunalnych. Zajmujemy się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji. Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów.
- Prowadzenie procesów wynajmu maszyn i urządzeń od etapu zapytań ofertowych do finalizacji transakcji,
- Kompleksowa obsługa klientów – doradztwo techniczne, negocjacje warunków umowy,
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z wynajmem,
- Koordynacja logistyczna wynajmowanego sprzętu,
- Monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji i trendów branżowych,
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji strategii wynajmu.
- Wykształcenie wyższe magisterskie w jednym z kierunków: ekonomia, mechatronika, finanse, marketing, prawo,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży wynajmu maszyn i urządzeń dla sektora B2B,
- Biegła znajomość języka angielskiego, w tym terminologii technicznej,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji, składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Rozwój zawodowy i udział w szkoleniach branżowych podnoszących kwalifikacje,
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony zespołu.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów i Negocjacji w Dziale Relacji z Partnerami
Benefit Systems SA /
Twój zakres obowiązków Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry Będziesz kontaktować się z potencjalnymi Partnerami (obiekty sportowo-rekreacyjne) w celu nawiązania z nimi współpracy Zajmiesz się negocjacjami...
Specjalista ds. przedsprzedaży – język niemiecki i angielski
TTEC /
Twoje zadania: Wyszukiwanie potencjalnych klientów i analiza rynku Wstępna kwalifikacja leadów i dostarczanie ich zespołowi sprzedażowemu Tworzenie dokładnej bazy danych klientów Umawianie spotkań dla zespołu sprzedażowego Współpraca z działem sprzedaży...
Specjalista ds. przedsprzedaży – język niemiecki i angielski
TTEC /
Twoje zadania: Wyszukiwanie potencjalnych klientów i analiza rynku Wstępna kwalifikacja leadów i dostarczanie ich zespołowi sprzedażowemu Tworzenie dokładnej bazy danych klientów Umawianie spotkań dla zespołu sprzedażowego Współpraca z działem sprzedaży...
Specjalista ds. Ofertowania
Protec Sp. z o.o. /
Tworzenie ofert i cenników dla klientów Tworzenie kalkulacji w systemie ERP Sprawdzanie zamówień pod kątem dostępności materiałów oraz zapotrzebowanie brakujących Wyliczanie potrzeb materiałowych na podstawie prognoz i danych historycznych Współpraca z...