Ogłoszenie numer: 9741610, z dnia 2025-04-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
  • Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
  • Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
  • Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
  • Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
  • Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
  • Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.

Oferujemy

  • Specjalne ceny biletów lotniczych.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

Planika Sp. z o. o. / kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....