Ogłoszenie numer: 9607162, z dnia 2025-03-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
  • Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
  • Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
  • Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
  • Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
  • Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
  • Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.

Oferujemy

  • Specjalne ceny biletów lotniczych.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • System premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa...

Customer Support Specialist with English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in English....

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego...