Ogłoszenie numer: 10011124, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
- Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
- Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
- Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
- Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
- Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.
Oferujemy
- Specjalne ceny biletów lotniczych.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Pakiet świadczeń socjalnych.
- System premiowy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową Realizacja celów jakościowych i ilościowych Przestrzeganie procedur i standardów firmy Terminowe wykonywanie codziennych zadań Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta Bardzo dobra znajomość języka...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim (telefoniczna oraz mailowa) Odbieranie połączeń i realizacja celów jakościowych Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi Efektywna organizacja codziennych obowiązków Dbanie o wysoką...