Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
  • Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania

  • Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przeprowadzki do Lublina.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
  • Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...