Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
- Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przeprowadzki do Lublina.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
- Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Advisor with Spanish
Concentrix /
Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...