Ogłoszenie numer: 9561175, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych.
- obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat.
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
- współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
Wymagania
- zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego.
- biegłość w obsłudze komputera i rozumienie technologii sieciowych.
- zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
- szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie problemów.
- wyjątkowe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
- preferowane doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
Oferujemy
- umowa o pracę.
- atrakcyjne wynagrodzenie.
- angażujące szkolenia.
- pakiet świadczeń zdrowotnych i społecznych.
- programy rozwoju i mentoringu.
- premie za polecenie nowych pracowników.
- zróżnicowaną kulturę pracy i liczne wydarzenia integracyjne.
- nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Podobne oferty pracy
Learning Support Specialist with Spanish
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
The key responsibility of the Learning Support Agent is to support and resolve cohort queries via Voice, chat and email. Your profile: Knowledge of Spanish language on at least C1 level and English on at least B2 level, Graduate (min. BA Degree), Availability to work...