Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
- Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
- Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
- Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
- Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
- Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
- Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
- Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe
Oferujemy
- Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
- Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
- Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta
Benefit Systems SA /
Na rozgrzewkę kilka pytań Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....