Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
  • Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
  • Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
  • Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
  • Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
  • Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe

Oferujemy

  • Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
  • Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
  • Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta

Benefit Systems SA / mazowieckie, Warszawa, Plac Europejski 2

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Buk

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....