- Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Bieżące raportowanie w systemach.
- Znajomość języka francuskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Gotowość do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów).
- Umiejętność obsługi systemów Windows i MS Office.
- Otwartość i zdolności komunikacyjne w relacjach z klientami.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...