Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i szacunkiem dla środowiska.
Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim 21 500 pracownikom.
Nasza rodzinna grupa jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
W Polsce Grupa Roca posiada 4 fabryki. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach jest zlokalizowany zakład produkcyjny urządzeń kompozytowych i akrylowych, a fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.
- Przygotowywanie ofert handlowych i specyfikacji
- Prowadzenie bazy danych ofert
- Aktywne wyszukiwanie możliwości sprzedażowych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Przygotowywanie baz danych
- Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Orientacje na realizacje celów i osiąganie wyników
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w obszarze obsługi klienta
- Znajomość MS office
- Pracę w największej na świecie firmie produkującej wyposażenie łazienek,
- Zatrudnienie w stabilnej firmie, stale rozwijającej się już od ponad 100 lat, w tym od ponad 20 lat w Polsce,
- Bardzo dobra atmosfera wzajemnego wsparcia w pracy,
- Wysokość wynagrodzenia uzależnioną, od jakości wykonywanej pracy oraz osiąganych rezultatów i zaangażowania,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: laptop i telefon,
- Praca w trybie hybrydowym
- Bogaty pakiet socjalny.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń
Vinderen Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień....
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Medicover sp. z o.o. /
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna...
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. /
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Wspieranie Działu Sprzedaży usług lotniczych i morskich w codziennej pracy. Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów. Inicjowanie rozmów telefonicznych oraz spotkań z Klientami. Wprowadzanie danych Klientów do systemu CRM....
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. /
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Wspieranie Działu Sprzedaży usług lotniczych i morskich w codziennej pracy. Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów. Inicjowanie rozmów telefonicznych oraz spotkań z Klientami. Wprowadzanie danych Klientów do systemu CRM....