Ogłoszenie numer: 9542344, z dnia 2025-03-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Zabrze

 

Opis stanowiska

  • Badanie rynku i identyfikacja potencjalnych klientów.
  • Tworzenie i zarządzanie bazą kontaktów z klientami.
  • Prowadzenie kampanii cold mailingowych i telefonicznych dla generowania leadów.
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, monitorowanie ich zakupów i zadowolenia.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Tworzenie spersonalizowanych e-maili.
  • Monitorowanie i analiza skuteczności kampanii.
  • Generowanie leadów dla zespołu sprzedażowego.
  • Administracja aplikacją B2B służącą do składania zamówień.
  • Zarządzanie systemem ERP – wprowadzanie danych klientów i zamówień, koordynacja dostępności produktów, aktualizacja bazy danych.

Wymagania

  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputerowej (Outlook, Excel, Teams).
  • Gotowość do nauki obsługi systemu ERP.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji po polsku - zarówno pisemnej, jak i ustnej.
  • Dobra organizacja pracy i precyzja w zarządzaniu danymi.
  • Otwartość na nowe technologie i narzędzia.
  • Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w call-center lub telemarketingu.
  • Doświadczenie w obsłudze systemów ERP.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia, w tym stałą umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie z premią.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej.
  • Wprowadzenie do firmowych procesów i systemów.
  • Pakiet benefitów, takich jak opieka medyczna czy karta sportowa.
  • Możliwości rozwoju, szkoleń i wsparcia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy / mazowieckie, Warszawa

Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

T-Mobile Polska / mazowieckie, Warszawa, ul. Domaniewska 52

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

T-Mobile Polska / podlaskie, Białystok, CH Alfa

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

T-Mobile Polska / kujawsko-pomorskie, Toruń, CH Bielawy

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...