Ogłoszenie numer: 9542344, z dnia 2025-03-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Zabrze
Opis stanowiska
- Badanie rynku i identyfikacja potencjalnych klientów.
- Tworzenie i zarządzanie bazą kontaktów z klientami.
- Prowadzenie kampanii cold mailingowych i telefonicznych dla generowania leadów.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, monitorowanie ich zakupów i zadowolenia.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Tworzenie spersonalizowanych e-maili.
- Monitorowanie i analiza skuteczności kampanii.
- Generowanie leadów dla zespołu sprzedażowego.
- Administracja aplikacją B2B służącą do składania zamówień.
- Zarządzanie systemem ERP – wprowadzanie danych klientów i zamówień, koordynacja dostępności produktów, aktualizacja bazy danych.
Wymagania
- Zaawansowana umiejętność obsługi komputerowej (Outlook, Excel, Teams).
- Gotowość do nauki obsługi systemu ERP.
- Umiejętność efektywnej komunikacji po polsku - zarówno pisemnej, jak i ustnej.
- Dobra organizacja pracy i precyzja w zarządzaniu danymi.
- Otwartość na nowe technologie i narzędzia.
- Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie.
- Doświadczenie w call-center lub telemarketingu.
- Doświadczenie w obsłudze systemów ERP.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia, w tym stałą umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie z premią.
- Elastyczny model pracy hybrydowej.
- Wprowadzenie do firmowych procesów i systemów.
- Pakiet benefitów, takich jak opieka medyczna czy karta sportowa.
- Możliwości rozwoju, szkoleń i wsparcia.
Podobne oferty pracy
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy /
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na...
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...