Ogłoszenie numer: 10012261, z dnia 2025-06-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży.
- Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian.
- Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług.
- Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów.
- Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych wyzwaniach.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży turystycznej lub w obsłudze mailowej/telefonicznej.
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy zespołowej.
- Dokładność, analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Gotowość do pracy zmianowej, w tym w wybrane weekendy.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Szkolenia produktowe, w tym wyjazdowe.
- Atrakcyjne oferty wakacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Prywatną opiekę medyczną i opcjonalne ubezpieczenie.
- Kartę lunchową.
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
- Możliwość rozwoju w innych działach firmy.
- Welcome Pack na start pracy.
Podobne oferty pracy
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Representative with Slovak
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku francuskojęzycznego....