- Obsługa połączeń od klientów i generowanie leadów.
- Śledzenie leadów we współpracy z zespołem sprzedaży.
- Zarządzanie spotkaniami z klientami:
- Przygotowanie i organizacja spotkań z klientami dla zespołu sprzedaży.
- Śledzenie spotkań (sprawdzanie raportów).
- Organizacja konferencji i wydarzeń.
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów.
- Tworzenie ofert dla zespołów sprzedaży terenowej.
- Budowanie potencjalnego lejka sprzedażowego, przydzielanie potencjalnych klientów i prowadzenie ich w ramach przypisanych przedstawicieli handlowych.
- Pełnienie roli łącznika między działami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Przygotowywanie statystyk oraz analiz sprzedaży/klientów.
- Minimum rocznego doświadczenia w branży frachtu, transportu lub logistyki.
- Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Solidna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Projects, Access) oraz systemów CRM.
- Systemów Zarządzania Relacjami z Klientami.
- Samodyscyplina i motywacja wewnętrzna, z silnym nastawieniem na klienta i wyczuciem jakościowej pracy.
- Kreatywność i umiejętności analityczne w realizacji zadań i projektów.
- System benefitów: karta sportowa, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, premie świąteczne.
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Ciebie i twojej rodziny.
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji.
- Będziesz mieć możliwość w pełni wykorzystać swoje obecne doświadczenie w logistyce i rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji!
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zadania na tym stanowisku: Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań, Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania...
Sales Support Specialist
Foodcom SA /
Obowiązki: Administracyjne wsparcie działu handlowego Obsługa bieżącej korespondencji z klientami i dostawcami Wsparcie w planowaniu transportu oraz realizacji zamówień Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami Wymagania: Swobodnie...
Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
TBS Consulting /
Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych....
Junior Farmers Support Specialist with German
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. /
Are you ready to make a real impact in agriculture? Join our unique team and help support our farmer owners across Europe. This is a great opportunity to experience a dynamic corporate environment while contributing to sustainable farming practices. Our dedicated...