TELE-FONIKA Kable poszukuje kandydatury na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Miejsce pracy: Kraków, ul. Wielicka 114

Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami.

 

Obszary odpowiedzialności:
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy
  • Administrowanie zamówieniami w systemie SAP
  • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego, poszukiwanie optymalnych i satysfakcjonujących Klienta rozwiązań
  • Monitorowanie płatności
  • Terminowość i praca według wewnętrznych procedur firmy
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym, bezpośredni kontakt z zagranicznymi klientami i handlowcami
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Silne nastawienie na klienta, orientacja na rezultaty i zdolność do efektywnej pracy w ramach ściśle określonych celów sprzedażowych.
  • Otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel).
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pracy pod presją czasu, samodzielność w wykonywaniu zadań.
  • Doświadczenie z programem SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Wsparcie Działu we wdrożeniu i doskonaleniu zawodowym
  • Praca stacjonarna w Zakładzie Kraków
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych; Platformy szkoleń językowych

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

JUAN Sp. z o.o. / dolnośląskie, Długołęka

Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami. Obsługa procesów sprzedażowych. Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży. Przygotowywanie zestawień i analiz....

2025-09-02

Specjalista Wsparcia Operacyjnego

GRUPA PZU / śląskie, Dąbrowa Górnicza

Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej Obsługa procesów sprzedażowych w systemach...

2025-08-18

Sales Support Specialist

Perfect Consulting / pomorskie, Rumia

Opis stanowiska: Wsparcie zespołu handlowego w bieżącej obsłudze klientów (kontakt, oferty, dokumentacja) Obsługa zapytań handlowych i ich rejestracja w systemie CRM Aktualizacja baz klientów i projektów Koordynacja dokumentacji projektowej i obiegu...

2025-08-15

Specjalista ds. Wsparcia Sieci Sklepów – dział operacyjny

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Koordynacja dokumentów sprzedażowych i kontrola poprawności cen, Wsparcie merytoryczne przy realizacji zamówień, Obsługa zgłoszeń związanych z wysyłkami, reklamacjami i błędami systemowymi, Współpraca z zespołami terenowymi i technicznymi, Udział w...

2025-08-08