Ogłoszenie numer: 9939184, z dnia 2025-06-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów.
- Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług.
- Prezentowanie aktualnej oferty, w tym wyjaśnianie zasad promocji i procesów rezerwacyjnych.
- Zarządzanie programem lojalnościowym, w tym weryfikacja kart stałego klienta.
- Stałe poszerzanie wiedzy o ofertach i usługach.
- Raportowanie działań oraz przekazywanie informacji przełożonym.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w branży turystycznej.
- Umiejętność nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientem.
- Komunikatywność, zdolności analityczne i dobra organizacja pracy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy.
- Podstawowa wiedza o popularnych kierunkach wakacyjnych.
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych za granicę.
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne benefity.
- Profesjonalne szkolenia, także wyjazdowe.
- Karta lunchowa o wartości 450 zł miesięcznie.
- Bezpłatna podróż poślubna.
- Dostęp do platformy benefitowej lub karty Multisport.
- Prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie.
- Możliwość dofinansowania do okularów oraz atrakcyjne pobyty w hotelach.
- Program rozwoju zawodowego i powitalny pakiet na start.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Carework Plus Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j.duńskim
Klient portalu Praca.pl /
Weryfikacja aktualnych zmian w procedurach. Obsługa połączeń i klientów, udzielanie porad technicznych, organizacja wizyt serwisowych. Wsparcie zespołowe i od Team Leadera w trudnych przypadkach. Zaawansowane umiejętności obsługi komputera. Biegła...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna obsługa klientów w zakresie przyjmowania zamówień. Zarządzanie zamówieniami z uwzględnieniem dostępności produktów i floty samochodowej. Rejestrowanie, anulowanie i modyfikowanie zamówień sprzedaży. Monitorowanie realizacji zleceń i...
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność...