- Wprowadzanie i uzgadnianie zleceń produkcyjnych.
- Komunikacja z klientami w sprawie statusu zamówień.
- Realizowanie wysyłek i dokumentacji wysyłkowej.
- Kontakty ze spedytorami, monitorowanie płatności.
- Prowadzenie korespondencji i udział w spotkaniach biznesowych.
- Min. średnie wykształcenie, umiejętność obsługi MS Office, Gmail.
- Dobra znajomość angielskiego.
- Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i znajomość systemu SAP.
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Szkolenia, benefity (ubezpieczenia, opieka medyczna, świadczenia socjalne).
- Możliwości rozwoju i nagrody motywacyjne.
- Brak dress code’u, dostęp do infrastruktury sportowej i parking.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)
Klient portalu Praca.pl /
Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów. Biegła znajomość języka...
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w...
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...