Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania:
  • Wprowadzanie i uzgadnianie zleceń produkcyjnych.
  • Komunikacja z klientami w sprawie statusu zamówień.
  • Realizowanie wysyłek i dokumentacji wysyłkowej.
  • Kontakty ze spedytorami, monitorowanie płatności.
  • Prowadzenie korespondencji i udział w spotkaniach biznesowych.
Wymagania:
  • Min. średnie wykształcenie, umiejętność obsługi MS Office, Gmail.
  • Dobra znajomość angielskiego.
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Szkolenia, benefity (ubezpieczenia, opieka medyczna, świadczenia socjalne).
  • Możliwości rozwoju i nagrody motywacyjne.
  • Brak dress code’u, dostęp do infrastruktury sportowej i parking.
Administratorem Danych Osobowych są: Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 1. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Lumel S.A. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 4 oraz przez Lumel Alucast Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Słubickiej 1 moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych)”. Informujemy, że załączenie zdjęcia w CV nie jest przez nas wymagane. Jego załączenie będzie jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przetwarzanie w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów. Biegła znajomość języka...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w...

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...