Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Gdańsk
Szukasz pracy, gdzie będziesz mógł codziennie używać języka włoskiego? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów w branży podróżniczej, niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy zaczynasz swoją karierę - wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres zadań:
  • Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
  • Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
  • Rozwiązywanie problemów klientów.
  • Zarządzanie reklamacjami.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
  • Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
  • Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
  • Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
  • Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
  • Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
  • Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with Italian & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Armatis Polska / małopolskie, Kraków

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Armatis Polska / mazowieckie, Warszawa

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...