- Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
- Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
- Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
- Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
- Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
- Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
- Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
- Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Concentrix /
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...