- Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Biegłość w języku słoweńskim (min. poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Umiejętność spokojnego i taktycznego radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...