- Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku.
- Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi.
- Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością i dokładnością.
- Zapewnienie, że każda interakcja z klientem jest profesjonalna, empatyczna i skoncentrowana na rozwiązaniu.
- Praca z wieloma systemami z zachowaniem wysokiego poziomu precyzji.
- Biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (C1) – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do jasnego wyjaśniania rozwiązań.
- Silne analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia.
- Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i solidna znajomość obsługi komputera.
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin w Szczecinie.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie
- Interesujące szkolenia
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy
- Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse
- Akademia CNX: z programem mentoringowym
- Uniwersytet CNX: z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
- Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu
Podobne oferty pracy
Młodszy Doradca Klienta
GFL sp. z o. o. /
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku francuskojęzycznego....
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...