Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku.
  • Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi.
  • Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością i dokładnością.
  • Zapewnienie, że każda interakcja z klientem jest profesjonalna, empatyczna i skoncentrowana na rozwiązaniu.
  • Praca z wieloma systemami z zachowaniem wysokiego poziomu precyzji.
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (C1) – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do jasnego wyjaśniania rozwiązań.
  • Silne analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia.
  • Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i solidna znajomość obsługi komputera.
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin w Szczecinie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie
  • Interesujące szkolenia
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy
  • Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse
  • Akademia CNX: z programem mentoringowym
  • Uniwersytet CNX: z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
  • Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Doradca Klienta

GFL sp. z o. o. / mazowieckie, Błonie

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku francuskojęzycznego....

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...