Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
  • Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
  • Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
  • Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta z językiem duńskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią, utrzymywanie zaufania. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów indywidualnych i biznesowych. Zdolności...

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia. Wspieranie klientów w aspektach technicznych i...

Specjalista ds. sprzedaży w języku niemieckim

Klient portalu Praca.pl / opolskie, Opole

Obsługa klientów, aktywizacja sprzedaży, zarządzanie CRM Znajomość języka niemieckiego (C1), angielskiego (B2), umiejętności sprzedażowe

Specjalista ds. sprzedaży w języku niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Obsługa klientów, aktywizacja sprzedaży, zarządzanie CRM Znajomość języka niemieckiego (C1), angielskiego (B2), umiejętności sprzedażowe