Przełamuj granice z nami! Dołącz do lidera w branży samochodów elektrycznych i twórz przyszłość motoryzacji!

W sercu Lublina otwierają się przed Tobą drzwi do niesamowitych możliwości rozwoju. 

Szukamy osób pełnych pasji, które dołączą do nas jako:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wejdź do świata innowacji: Wspieraj klientów w ich podróży ku elektrycznej rewolucji na czterech kołach.
  • Twórz niezapomniane relacje: Nawiązuj i utrzymuj kontakty z klientami, które będą trwały dłużej niż ładowanie baterii!
  • Raportuj z prędkością światła: Śledź swoje osiągnięcia w naszych nowoczesnych systemach.
Wymagania:
  • Mistrz języków: Niemiecki na poziomie C1 i angielski na B2.
  • Lublin - centrum nowoczesności: Pracuj z naszego fenomenalnego biura w dzielnicy Czechów.
  • Technologiczny czarodziej: Sprawnie zarządzaj systemem Windows i pakietem MS Office.
  • Otwartość na ludzi: Buduj mosty, nie mury, z naszymi klientami.
Oferujemy:
  • Solidne podstawy: Umowa o pracę na pełny etat od pierwszego dnia – bo cenimy stabilność.
  • Wynagrodzenie: Podstawowe wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + bonus.
    Dni i godziny pracy: Od poniedziałku do soboty, w godzinach biurowych 9:00-18:00 (5 dni w tygodniu)
  • Dbamy o Ciebie: Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Nauka i rozwój: Zyskaj nowe umiejętności dzięki kompleksowym szkoleniom przygotowującym do pracy.
  • Ścieżka kariery: Dzięki dynamicznemu środowisku i naszym programom rozwojowym możesz liczyć na szybki awans i rozwój zawodowy.
  • Międzynarodowa perspektywa: Pracuj w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, które napędza zmiany!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....