Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące)
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem
  • Bieżące raportowanie w systemach
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2)
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat od pierwszego dnia współpracy
  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenia w pełni przygotowujące do pracy
  • Możliwości rozwoju
  • Praca w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...