Specjalista ds. wsparcia klienta – motoryzacja (j. włoski)
Miejsce pracy: Gdańsk
Job description:
  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach.
  • Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
  • Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Requirements:
  • Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowana znajomość języka włoskiego (min. poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach przy kontakcie z klientami.
  • Silne umiejętności organizacyjne i zorientowanie na detale.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
  • Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i dostosowywaniem do nowych technologii i procesów.
We offer:
  • Pracę zdalną.
  • Pełen pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie i system benefitów (MyBenefit).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...

Customer technical support specialist with Chinese

Concentrix / lubelskie, Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...

Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek

Concentrix / lubelskie, Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...

Customer technical support specialist with Swedish or Dutch

Concentrix / lubelskie, Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....