- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka włoskiego (min. poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach przy kontakcie z klientami.
- Silne umiejętności organizacyjne i zorientowanie na detale.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i dostosowywaniem do nowych technologii i procesów.
- Pracę zdalną.
- Pełen pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie i system benefitów (MyBenefit).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia przygotowujące do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...
Customer technical support specialist with Chinese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...
Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...
Customer technical support specialist with Swedish or Dutch
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....