Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
  • Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
  • Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.

Wymagania

  • Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
  • Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
  • Pełna dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
  • Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
  • Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist with French in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

Concentrix / lubelskie, Lublin, Czechów

Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge,...

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

SP EUROPE Sp. z o.о. / mazowieckie, Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...