Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
- Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
- Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.
Wymagania
- Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
- Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
- Pełna dyspozycyjność.
Oferujemy
- Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
- Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Concentrix /
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge,...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
SP EUROPE Sp. z o.о. /
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...