Ogłoszenie numer: 9976909, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Kontakt telefoniczny z klientami.
  • Prezentacja oferty firmy.
  • Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
  • Aktualizacja danych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.

Wymagania

  • Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
  • Znajomość MS Office i systemów CRM.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
  • Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Carework Plus Sp. z o.o. / śląskie, Gliwice

Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...

2025-07-06

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość...

2025-06-28

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i...

2025-06-25

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów. Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług. Prezentowanie aktualnej oferty, w tym wyjaśnianie zasad promocji i procesów...

2025-06-17