Ogłoszenie numer: 9976912, z dnia 2025-06-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z klientami.
- Prezentacja oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
- Aktualizacja danych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.
Wymagania
- Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
- Znajomość MS Office i systemów CRM.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
- Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Carework Plus Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i...
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów. Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług. Prezentowanie aktualnej oferty, w tym wyjaśnianie zasad promocji i procesów...