Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne opcje zatrudnienia.
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Dużą autonomię w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik biurowy z językiem angielskim

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

PKO Bank Polski / mazowieckie, Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łowicz

Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i utrzymywanie portfela...

Konsultant klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności sprzedażowe, Aktywne...