- Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Realizacja obsługi posprzedażowej.
- Dostarczanie wsparcia technicznego.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
- Zdolności organizacyjne.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość Microsoft Office.
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne opcje zatrudnienia.
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Dużą autonomię w działaniu.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem Raportowanie danych w CRM Prace administracyjne Wymagania:...
Rejestrator / Rejestratorka badań profilaktycznych
Klient portalu Praca.pl /
Zapisywanie pacjentek na bezpłatne badania w ramach programu profilaktycznego. Minimum średnie wykształcenie, Punktualność i sumienność, Umiejętność działania w zespole.
Konsultant Call Center ds. rejestracji badań mammograficznych
Geneva Trust Polska sp. z o.o. /
Zadania: Rejestracja pacjentek na bezpłatne badania mammograficzne. Wymagania Wykształcenie średnie. Umiejętność pracy w zespole. Sumienność oraz punktualność.
Specjalista ds. Weryfikacji Klienta (język angielski)
Klient portalu Praca.pl /
Kontakt z klientami indywidualnymi (e-mail, czat, telefon) w języku angielskim, Przegląd i aktualizacja danych identyfikacyjnych, Ocena dokumentów oraz analiza potencjalnych nieprawidłowości, Rozwiązywanie zapytań i wsparcie przy zgłoszeniach, Współpraca z...