Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne opcje zatrudnienia.
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Dużą autonomię w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. / mazowieckie, Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11

Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem Raportowanie danych w CRM Prace administracyjne Wymagania:...

Rejestrator / Rejestratorka badań profilaktycznych

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Zapisywanie pacjentek na bezpłatne badania w ramach programu profilaktycznego. Minimum średnie wykształcenie, Punktualność i sumienność, Umiejętność działania w zespole.

Konsultant Call Center ds. rejestracji badań mammograficznych

Geneva Trust Polska sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Zadania: Rejestracja pacjentek na bezpłatne badania mammograficzne. Wymagania Wykształcenie średnie. Umiejętność pracy w zespole. Sumienność oraz punktualność.

2025-05-08

Specjalista ds. Weryfikacji Klienta (język angielski)

Klient portalu Praca.pl / kujawsko-pomorskie, Toruń

Kontakt z klientami indywidualnymi (e-mail, czat, telefon) w języku angielskim, Przegląd i aktualizacja danych identyfikacyjnych, Ocena dokumentów oraz analiza potencjalnych nieprawidłowości, Rozwiązywanie zapytań i wsparcie przy zgłoszeniach, Współpraca z...

2025-05-07