Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Dostarczanie wsparcia technicznego.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne opcje zatrudnienia.
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Dużą autonomię w działaniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Conrad Electronic Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków, Prądnik Czerwony

Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice, k. Krakowa

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

SK Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg...