Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
- Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
- Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
- Otwarta na nowe wyzwania
- Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
- Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
- Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki
- Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
- Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej jakości usług. Organizacja spotkań z klientami....
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność...
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność...
Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania: Zainteresowanie technologią i elektroniką jest obowiązkowe Co cenić...