DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. to ogólnopolska firma z siedzibą w Legnicy, specjalizująca się w zakresie ochrony osób i mienia, zabezpieczeń technicznych oraz profesjonalnego sprzątania obiektów. Działa na terenie całego kraju, zapewniając najwyższą jakość i bezpieczeństwo usług dzięki doświadczonemu zespołowi oraz nowoczesnym rozwiązaniom technicznym.
- telefoniczny kontakt z Klientami
- prezentację oferty firmy
- analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych
- bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM
- współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji
- budowanie pozytywnych relacji i zwiększanie satysfakcji Klientów
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów sprzedażowych
- dobrą znajomość MS Office oraz systemów CRM
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziana będzie również praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu ochrony osób i mienia, zabezpieczenia technicznego, systemów ppoż i utrzymania czystości
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym
- pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) – sam/a wybierasz, co Cię interesuje
- profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. /
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. /
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...
Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim i angielskim
conTeyor Poland Sp. z o.o. /
Co będzie należało do Twoich obowiązków? TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także...
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz...