DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. to ogólnopolska firma z siedzibą w Legnicy, specjalizująca się w zakresie ochrony osób i mienia, zabezpieczeń technicznych oraz profesjonalnego sprzątania obiektów. Działa na terenie całego kraju, zapewniając najwyższą jakość i bezpieczeństwo usług dzięki doświadczonemu zespołowi oraz nowoczesnym rozwiązaniom technicznym.

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • telefoniczny kontakt z Klientami
  • prezentację oferty firmy
  • analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych
  • bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM
  • współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji
  • budowanie pozytywnych relacji i zwiększanie satysfakcji Klientów
Wymagania:
  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów sprzedażowych 
  • dobrą znajomość MS Office oraz systemów CRM
  • wykształcenie minimum średnie
  • mile widziana będzie również praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu ochrony osób i mienia, zabezpieczenia technicznego, systemów ppoż i  utrzymania czystości
Oferujemy:
  • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym 
  • pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) – sam/a wybierasz, co Cię interesuje
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę, aby DGP Security Partner Sp. z o.o. ul. Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji , selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Administratorem Twoich danych jest https://www.grupadgp.pl/klauzula-informacyjna-dgp-security/

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...

Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim i angielskim

conTeyor Poland Sp. z o.o. / śląskie, Międzyrzecze Dolne

Co będzie należało do Twoich obowiązków? TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także...

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań, ul. Pastelowa 16

Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz...