- Realizacja polityki sprzedażowej firmy i osiąganie celów sprzedażowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji.
- Regularne raportowanie aktywności sprzedażowych.
- Gromadzenie informacji o rynku i aktualizacja baz danych.
- Tworzenie ofert handlowych.
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Zdeterminowanie w dążeniu do celów sprzedażowych.
- Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych.
- Zdolności prezentacyjne.
- Motywacja i efektywna organizacja pracy.
- Mobilność, prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w sprzedaży czy obsłudze klienta.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Wysoka kultura osobista.
- Stabilne zatrudnienie na umowie zlecenie.
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole.
- Wsparcie podczas wdrożenia.
- Narzędzia pracy: komputer i telefon służbowy.
Podobne oferty pracy
Handlowiec
Klient portalu Praca.pl /
Aktywna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych Pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków i finalizowanie sprzedaży Koordynacja dostaw oraz monitorowanie terminowości...
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne...
Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej
Klient portalu Praca.pl /
Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi Negocjowanie warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych Analiza potrzeb klientów i dostosowanie oferty do dynamicznego rynku Koordynowanie procesu sprzedaży – od przygotowania...
Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej
Klient portalu Praca.pl /
Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi Negocjowanie warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych Analiza potrzeb klientów i dostosowanie oferty do dynamicznego rynku Koordynowanie procesu sprzedaży – od przygotowania...