Ogłoszenie numer: 9934072, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań.
- Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii.
- Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
Wymagania
- Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Umiejętności komunikacyjnych i nastawienia na potrzeby klienta.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Zainteresowania nowymi technologiami i chęci rozwoju.
- Umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjny system premiowy i konkursy sprzedażowe.
- Profesjonalne szkolenia produktowe i sprzedażowe.
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i programy prozdrowotne.
- Służbowy telefon z nielimitowaną transmisją danych.
- Zniżki na usługi telekomunikacyjne.
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne...
Specjalista ds. Rozwoju Sieci Klientów B2B (branża motoryzacyjna)
Klient portalu Praca.pl /
Nawiązywanie współpracy z firmami zajmującymi się importem pojazdów Prowadzenie spotkań z potencjalnymi partnerami oraz prezentacja usług Finalizowanie kontraktów i rozwijanie długofalowych relacji Opieka nad klientami na każdym etapie współpracy...
Specjalista ds. sprzedaży wyposażenia warsztatowego
Well Kraft Sp z.o.o /
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (warsztaty samochodowe, salony samochodowe, serwisy itp.) Prezentacja sprzętu (podnośniki, montażownice do opon, diagnostyka, kompresory, urządzenia do geometrii kół itp.) Prowadzenie negocjacji,...
Aktywny Sprzedawca Usług Serwisowych i Części Zamiennych
EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o. /
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie i sprzedaż usług serwisowych oraz części zamiennych Analiza baz danych Klientów serwisu Wizyty u Klientów - podtrzymywanie relacji handlowych Komunikacja wewnętrzna z innymi działami (Sprzedaż, Serwis, Części Zamienne,...