- Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami,
- Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy,
- Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami,
- Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi,
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami firm.
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Znajomość praktycznych technik sprzedaży lub chęć szybkiego ich opanowania,
- Otwartość na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
- Zaangażowanie w wykonywane zadania,
- Zdolność pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1, umożliwiająca swobodną komunikację i dostosowanie się do rozmówcy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00-15:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00),
- Praca hybrydowa po okresie stacjonarnego onboardingu w Andrychowie,
- Wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy,
- Profesjonalny onboarding + Mentor od startu - wszystkiego Cię nauczymy!
- Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje.
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Napoje
- Kompleksowy onboarding
- Welcome box
- Program wellbeing
- Praca hybrydowa
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Concentrix /
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie pasażerów mających trudności w podróży udzielanie informacji w...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Foundever /
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....