Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
Miejsce pracy: Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków
  • Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami,
  • Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy,
  • Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami,
  • Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi,
  • Efektywna współpraca z pozostałymi działami firm.
Nasze wymagania
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, 
  • Znajomość praktycznych technik sprzedaży lub chęć szybkiego ich opanowania,
  • Otwartość na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami,
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • Zdolność pracy pod presją czasu.
Mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1, umożliwiająca swobodną komunikację i dostosowanie się do rozmówcy.
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Praca od poniedziałku do piątku (7:00-15:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00),
  • Praca hybrydowa po okresie stacjonarnego onboardingu w Andrychowie,
  • Wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy,
  • Profesjonalny onboarding + Mentor od startu - wszystkiego Cię nauczymy!
  • Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje.
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Owoce
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa biblioteka
  • Brak dress code’u
  • Kawa / herbata
  • Napoje
  • Kompleksowy onboarding
  • Welcome box
  • Program wellbeing
  • Praca hybrydowa

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Concentrix / śląskie, Katowice, Global Office Park

zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie pasażerów mających trudności w podróży udzielanie informacji w...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Pascal / łódzkie, Łódź

Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....