

Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.
- Nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi klientami,
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie prezentacji handlowych,
- Prowadzenie negocjacji oraz ustalanie warunków współpracy,
- Aktywna promocja usług i produktów firmy,
- Udział w targach i wydarzeniach branżowych.
- Znajomość tematyki technicznej w obszarze automotive,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego i niemieckiego (min. B2),
- Podstawowa znajomość języka rosyjskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
- Zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia,
- Zwrot kosztów podróży służbowych i telefonu,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: opieka medyczna, karta sportowa, nauka języków, szkolenia, imprezy integracyjne,
- Elastyczne warunki – możliwość pracy hybrydowej,
- Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od kompetencji i doświadczenia.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. handlowych
REMONDIS Sp. z o.o. /
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach monitorowania rynku i...
Doradca ds. rozwoju usług B2B
Klient portalu Praca.pl /
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie relacji, dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb firm, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie ofert, organizacja spotkań – również online, wspieranie wdrożeń usług u nowych...
Przedstawiciel Handlowy
Praca.pl /
Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych dla usług rekrutacyjnych, Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert współpracy, Budowanie długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi, Współpraca z zespołem rekruterów przy realizacji...
Specjalista ds. Handlowych
MOJ S.A. /
sprzedaż na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym realizacja celów sprzedażowych współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy...