Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim
Kraków
Nr ref.: 041X8
Twoje zadania:
  • Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów
  • Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów
  • Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji
  • Monitorowanie trendów w branży technologicznej
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, rozwoju kont i zamykaniu transakcji oraz roczne doświadczenie w sprzedaży.
  • Umiejętność budowy relacji i komunikacji z osobami decyzyjnymi.
  • Podstawowa znajomość oprogramowania chmurowego.
  • Komunikatywna znajomość języka hebrajskiego i angielskiego.
  • Gotowość do przeprowadzki do Krakowa (lub zamieszkania w jego okolicy).
Co oferujemy?
  • Wynagrodzenie podstawowe: 11 000 PLN brutto + dodatkowe premie
  • Pakiet relokacyjny w wysokości 2 000 PLN netto
  • Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologia i refundacja okularów)
  • Karta Multisport i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
  • Dodatkowe dni urlopu

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...