- Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów
- Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych
- Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów
- Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji
- Monitorowanie trendów w branży technologicznej
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, rozwoju kont i zamykaniu transakcji oraz roczne doświadczenie w sprzedaży.
- Umiejętność budowy relacji i komunikacji z osobami decyzyjnymi.
- Podstawowa znajomość oprogramowania chmurowego.
- Komunikatywna znajomość języka hebrajskiego i angielskiego.
- Gotowość do przeprowadzki do Krakowa (lub zamieszkania w jego okolicy).
- Wynagrodzenie podstawowe: 11 000 PLN brutto + dodatkowe premie
- Pakiet relokacyjny w wysokości 2 000 PLN netto
- Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologia i refundacja okularów)
- Karta Multisport i elastyczne godziny pracy
- Możliwość dofinansowania kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
- Dodatkowe dni urlopu
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...