Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim
Kraków
Nr ref.: 041X8
Twoje zadania:
  • Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów
  • Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów
  • Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji
  • Monitorowanie trendów w branży technologicznej
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, rozwoju kont i zamykaniu transakcji oraz roczne doświadczenie w sprzedaży.
  • Umiejętność budowy relacji i komunikacji z osobami decyzyjnymi.
  • Podstawowa znajomość oprogramowania chmurowego.
  • Komunikatywna znajomość języka hebrajskiego i angielskiego.
  • Gotowość do przeprowadzki do Krakowa (lub zamieszkania w jego okolicy).
Co oferujemy?
  • Wynagrodzenie podstawowe: 11 000 PLN brutto + dodatkowe premie
  • Pakiet relokacyjny w wysokości 2 000 PLN netto
  • Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologia i refundacja okularów)
  • Karta Multisport i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
  • Dodatkowe dni urlopu

Podobne oferty pracy

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz...