Ogłoszenie numer: 10006483, z dnia 2025-07-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym

  • Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych

  • Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami

  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom

Wymagania

  • Znajomość przepisów dotyczących gwarancji i rękojmi

  • Sprawna obsługa komputera

  • Umiejętność jasnego komunikowania się z klientami

  • Samodzielność, rzetelność i dokładność

  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Prywatna opieka medyczna Medicover

  • Karta sportowa Medicover Sport

  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne

  • Wczasy pod gruszą i bonus świąteczny

  • Zniżki pracownicze i prezent urodzinowy

  • Bezpłatny parking i brak dress code’u

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...

Specjalista ds. reklamacji e-commerce

AGATA Spółka Akcyjna / śląskie, Katowice

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...

2025-07-04

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Radom

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-06-30

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / mazowieckie, Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-06-30