Ogłoszenie numer: 10006483, z dnia 2025-07-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym
Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych
Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom
Wymagania
Znajomość przepisów dotyczących gwarancji i rękojmi
Sprawna obsługa komputera
Umiejętność jasnego komunikowania się z klientami
Samodzielność, rzetelność i dokładność
Wysoka kultura osobista
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Prywatna opieka medyczna Medicover
Karta sportowa Medicover Sport
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne
Wczasy pod gruszą i bonus świąteczny
Zniżki pracownicze i prezent urodzinowy
Bezpłatny parking i brak dress code’u
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
AGATA Spółka Akcyjna /
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...
Pracownik Działu Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...