Ogłoszenie numer: 10064152, z dnia 2025-07-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. reklamacji

Miejsce pracy: Teresin

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
  • Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji
  • Informowanie klientów o postępach w procesie rozpatrywania reklamacji
  • Wyjaśnianie niezgodności i prowadzenie korespondencji z odbiorcami
  • Rozliczanie reklamacji z dostawcami
  • Obsługa zwrotów, w tym towarów wycofanych z obrotu
  • Nadzór nad przepływem produktów reklamowanych w magazynie
  • Wystawianie faktur korygujących

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub rozpatrywaniu reklamacji
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
  • Komunikatywność i gotowość do rozwiązywania problemów klientów
  • Dokładność i przestrzeganie procedur jakościowych
  • Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej lub kosmetycznej

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Szkolenia przygotowujące do objęcia stanowiska
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
  • Realny wpływ na jakość obsługi i zdrowie pacjentów poprzez pracę w ViaPharma
  • Dostęp do rozbudowanej platformy e-learningowej z kursami zawodowymi i personalnymi
  • Udział w projektach społecznych i ekologicznych
  • Dodatkowe świadczenia z ZFŚS
  • Prywatna opieka medyczna
  • Atrakcyjne ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Kursy językowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...

2025-07-19

Specjalista ds. obsługi reklamacji

VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o. / mazowieckie, Teresin, ul. Lazurowa 2

Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z...

2025-07-16

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...

2025-07-14

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...

2025-07-13