Ogłoszenie numer: 10064152, z dnia 2025-07-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Teresin
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
- Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji
- Informowanie klientów o postępach w procesie rozpatrywania reklamacji
- Wyjaśnianie niezgodności i prowadzenie korespondencji z odbiorcami
- Rozliczanie reklamacji z dostawcami
- Obsługa zwrotów, w tym towarów wycofanych z obrotu
- Nadzór nad przepływem produktów reklamowanych w magazynie
- Wystawianie faktur korygujących
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub rozpatrywaniu reklamacji
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
- Komunikatywność i gotowość do rozwiązywania problemów klientów
- Dokładność i przestrzeganie procedur jakościowych
- Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej lub kosmetycznej
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
- Pracę w systemie jednozmianowym
- Szkolenia przygotowujące do objęcia stanowiska
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
- Realny wpływ na jakość obsługi i zdrowie pacjentów poprzez pracę w ViaPharma
- Dostęp do rozbudowanej platformy e-learningowej z kursami zawodowymi i personalnymi
- Udział w projektach społecznych i ekologicznych
- Dodatkowe świadczenia z ZFŚS
- Prywatna opieka medyczna
- Atrakcyjne ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Kursy językowe
Podobne oferty pracy
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. /
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...
Specjalista ds. obsługi reklamacji
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o. /
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z...
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. /
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...