- rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji,
- wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym,
- analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę,
- ocena zasadności roszczeń klientów,
- przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym,
- bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej),
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji lub gwarancji pojazdów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
- benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i wpływu na procesy,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- zniżki na zakup samochodów firmowych,
- pakiet zniżek na studia i rozwój osobisty.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A. /
Twoja rola Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności: obsługujesz reklamacje podejmujesz decyzje finansowe zgłaszasz nieprawidłowości. Jesteśmy zespołem zajmującym się...
Specjalista ds. reklamacji
Elektronika Spółka Akcyjna /
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi,...