AUTOHERO to innowacyjna platforma sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych najwyższej jakości w pełni online. Nasza marka obecna jest w dziewięciu krajach - Polsce, Niemczech, Austrii, Szwecji, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech oraz Hiszpanii. Łącznie każdego dnia oferujemy naszym klientom ponad 5.000 samochodów osobowych.
 
Jako AUTOHERO zmieniamy rynek sprzedaży samochodów używanych oferując zakup samochodu w pełni online bez wychodzenia z domu. 
 
Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa, Połczyńska 31A
Zadania:
  • rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji,
  • wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym,
  • analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę,
  • ocena zasadności roszczeń klientów,
  • przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym,
  • bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej),
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji lub gwarancji pojazdów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
Oferujemy:
  • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i wpływu na procesy,
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • zniżki na zakup samochodów firmowych,
  • pakiet zniżek na studia i rozwój osobisty.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Nowy Sącz

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-09-05

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / małopolskie, Nowy Sącz

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-09-03

Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D

Twoja rola Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności: obsługujesz reklamacje podejmujesz decyzje finansowe zgłaszasz nieprawidłowości. Jesteśmy zespołem zajmującym się...

2025-09-02

Specjalista ds. reklamacji

Elektronika Spółka Akcyjna / pomorskie, Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia

Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi,...

2025-08-28